Ex-Sauspieler #332864, 11. Januar 2017, um 23:47
aba ned anzündn, die schnappstüte ... hat üba 80 prozent, ned, dass du dir des goscherl verbrennst
Al_Pha, 11. Januar 2017, um 23:48
... dangschee. *pling*
dua moi dem steff an kamuintä ins kriagl. der dreht sonst no dodal durch.
Ex-Sauspieler #332864, 11. Januar 2017, um 23:51
kamuintä wär aa menschenrechtsvaletzung!
besser wär da wohl 20 minuten feierwehrschlauch, hochdruck, mittig^^
Ex-Sauspieler #332864, 11. Januar 2017, um 23:52
barghooo ... hossd no aa bauernschnitzl parat?
Al_Pha, 11. Januar 2017, um 23:56
... kocht der no? i hob gmoant, der hod kündigt und is zum nachbarn umi.
Ex-Sauspieler #332864, 12. Januar 2017, um 00:00
hmm, wär schood drum! der war no vo da oidn schui, wos gschmackiges kocha ogeht! nix neue cousine, wia ma da so franzmanisch sogt!
soll ii aan nordischen griikohl mid mettenden macha? oda aan labskaus? ok, hod obgfärbt bei mir, da nordn ;-)
Ex-Sauspieler #332864, 12. Januar 2017, um 00:12
aa kree wär noo übrig (aba aa echter, ned der mit sahne kastrierte) ... sonst nix! hmm, aa kantn oids bauernbrot!
(zweggs die wenggen gäst iss die vorratshaltung scho eingschränkt wordn. wenn des so weidda geht, gibts bald nur verfoinnen haring aus da dosn)
Al_Pha, 12. Januar 2017, um 00:16
... solangsd ned mit dem sürströmming daherkommst, gehts ja no :lachen:
dua des brot her, i tunks in den schnaps. des is quasi de boarische variante von cantuccini mit vin santo.
kartnliesl, 12. Januar 2017, um 00:34
ey Schnalli, warst Du scheinbar gar keiner der VIP`s,die heut Abend in der Philharmonie eingeladen waren?
Sonst wärst ja nicht beim Seb
Al_Pha, 12. Januar 2017, um 00:44
... schnalli setzt die richtigen präferenzen. was kann ne vip-party schon besseres bieten als ne gepflegte konversation an der seb-theke ...
Ex-Sauspieler #332864, 12. Januar 2017, um 01:02
mei, liesl ... mit da angie telefonier ii amal die woch und wia redn üba aa neis rautendesign für die händ, so zweggs biegewinkel und blick dabei! mim gaucki, dem waucki, hob ii mii vor jahren amal zriagt: er wollt mir nur in die ersten 19 meta vo meine stasiakten einsicht gebn!. ja mei, und da olaf ... den hob ii schoo instruiert, wos er sogn darf, oda aa ned. oba er hat mei boarisch wohl ned so vastandn, da muass ii noo aufklärungsarbeit machn! des seehoferisch-boarisch schnallt er noch ned, und des schofkopfa wohl nie! ansonsten ... mir wurd aa gewissa günther netza avisiert! muass ma den kenna? und aa sogenannter generalintendant! ja, wos nu? intendant, oda general? wo hod der seine bataillone? mei, und für den ausgfallnen sopran ... mir wollt eben die, als ehemalige schnalline ned üban weg laufn; schood drum
und die gspuidn stück warn ehh ned noch meim gusto! aba wos vom tschaikowskij hädd die amis vaärgert ... feige baggage!
oiso bin ii liaba beim seb eikehrt! und mei stresemann iss eh noo beim umnähn, und werd evtl. erst fürn g20 gipfe fertig. mei, man werd eben ned schlanka im oida!
ansonstn: ii hob jedes vierteljahr mein privadden elbphilharmonietermin: do iss mei steuervorauszahlung fällig! und aa griaßle an kratti: in der "elbphi" wird nur störtebekerbier ausgschenkt, nur so aa vorwarnung
oiso: war beim seb und vorher beim besseraufghobn ... hob auch beim karteln eben brav aa fliege um den hois ghabt *finger-hinterm-arsch-kreuz
bis boid wieda hier, liesl!
kartnliesl, 12. Januar 2017, um 01:57
habs dann doch verstanden, nach zweimal lesen!
wie schrecklich "unser" bayrisch doch sein kann, wenn man es geschrieben lesen muss...
Ex-Sauspieler #332864, 13. Januar 2017, um 00:51
ja mei, liesl ;-) war auch vui, gell
so, nun aan schnelln absacker ... um halb siebn bollert der wecker :wütend:
ja sogt amoi ... so aa gmiatlichs wirtshaus, und koa gäste? sogar raucha darf ma do!
Al_Pha, 13. Januar 2017, um 01:07
.... dingdong .... nix werd graucht do herin! gschnapselt scho ... dua a stamperl her, schnalli ... prooooz *pling*
spielfuehrer, 13. Januar 2017, um 01:58
palüm, palüm.....
Ex-Sauspieler #332864, 13. Januar 2017, um 23:17
... ii greif mir amal aa hoibe wintabock aus da kühlung, so zum einschlofa hier :-/
Al_Pha, 13. Januar 2017, um 23:27
... dingdong ... so an winterbock trink ich gern mit. hast noch einen? *pling*
Bargho, 13. Januar 2017, um 23:46
zuletzt bearbeitet am 13. Januar 2017, um 23:46
brooschd, auf dass der winter schnell vorbei is!
Ex-Sauspieler #332864, 14. Januar 2017, um 00:18
kratti, ii stell amal aan kasten dithmarscher bockbier hier rein, besseres hab ii zur zeit ned ;-)
ach ja, die elbphi ... heut war sogar tagsüber mei sonst kostenloser geheimparkplatz voll, aber nicht mit HH-kennzeichen, sondern busse ... bedeutete also für mich 15 euronen fürs parkhaus berappn! aba wir hamburger sollen doch von der elbphi profitieren! *grummel!!!
Al_Pha, 14. Januar 2017, um 16:07
... dingdong ... hoppla, ein kasten bier mitten im weg. bockbier. dithmarscher. hmm. ein unertl wär mir zwar lieber, aber ich probiers mal.
herr wirt - oder aushilfsköche: gibts was kleines aus der küche? a brotzeit? leberkäs? nürnberger? ziegenkäs auf salat?
RiesLing22, 15. Januar 2017, um 08:56
Wusste ja gar nicht, dass ihr hier in Bayern so gute Kartoffeln habt, die Verpackung, Werbung und Aufmachung ist auch nicht schlecht.
„Morgens rund, mittags gestampft,
Abends in Scheiben, dabei solls bleiben!”
http://www.bayerische-kartoffel.de/kalender-heisse-kartoffel-2017
grubhoerndl, 16. Januar 2017, um 18:20
ich order mal welche aus der heide für die nächste saison.
so, mal den laden entstauben. das neue jahr beginnt mit einer schönen freirunde. habe auch wieder zirbengeist organisiert.
palüm palüm