Schafkopf-Turniere: Real-Schafkopf in Nürnberg/Nordbayern

edmuina, 25. März 2009, um 08:42

he weigl
nennt man das Spamatacke?

Altdorfer, 25. März 2009, um 10:19

Wer no komma will heut Abend, bitte ab 19.30 h gehts los!

chiana, 25. März 2009, um 12:40

@ Weigl......Biergartentraining, des machmer doch am 3,4, Da is a Bombenwetter !

DerHans, 25. März 2009, um 16:09

... vergiss es Elke! Heuer schneits bis nei n August...
Gut Blatt euch allen...

Rottweilerkoenig, 26. März 2009, um 01:33

subba scheena Omnd gwesen mit aich alle-
DANKESCHÖN
immer lächeln is a beherzigt worn
wos wolln mia mehr
subba Laid und gute Stimmung-wer net kummd is selber schuld
ölllö ölllö ölllö
lölölölölölölö
Manu u Sonja

Vanille, 26. März 2009, um 07:10
zuletzt bearbeitet am 26. März 2009, um 07:11

bisher dachte immer mann kann es net toppen, aber gester war´s wieder mal so weit.
Wahnsinnig gute Leut a fetzten Gaudi und ein strahlen hat Nürnberg erhellt, weil wir so glächelt ham.
Schad das DerHans, Speedy und Jan net do worn sonst hät ma sugar 3 Tisch zammbracht.

DerHans, 26. März 2009, um 08:29

... und i hab´s gwusst. Widder wos verbassd. Zifix numoll...

chiana, 26. März 2009, um 13:21
zuletzt bearbeitet am 26. März 2009, um 16:25

Ja super wars und i hab sogar a bisserle was mithamm bracht. Der Weigl hat mir immer so scheene Karten ausgehm. Danke nochmal Weigerla !

Besonders gefreut hoab i mi über die "speziel guest" die der Weigl mitbracht hat !

Und jetz waas i a endlich warum das Erdnuggl so haast wies haast !

Ja und der Klaus is a a ganz witziger.Hat gekämpft und gekämpft und immer war nu a Zwickel in seim Schüsserle gelegen ! Wow!

janth, 26. März 2009, um 14:36

Na wächst unsere lustige rundn endlich amal a weng? anerhalb tische hab i scho öfter erleben dürfen, da hat dann halt in jeder runde no anner mischen, anner abheben und anner stich zammachen dürfen... und anner war am abort. ;)

mir zittern scho die finger, weil i gestern kanne karten in die händ bekommen hab. eieiei, niemals mehr mach i mittwoch was anders aus!

bis zum nächsten mi! freu mi scho!

Jan

Siswiasis, 26. März 2009, um 14:47

Ja Jan, do host wergli wos vabasst gestern ;-) (war des fränkisch korrekt?)

Do kennst kämpfa und kämpfa wirst mogst, zum Schluß werd's Schüssal oiwei laara!

Schee war's, Mädels und Jungs! Am Josef seine vogelwuidn Spiele warn jedsmoi wieder a Traum, da Weigl hod si vier Stund ganz fest an de Kartn festghoitn und is für sovui Schmarrn beneidenswert ruhig bliebn (wia komma nur so vui Geduld hom?) und die Elke hod si jedsmoi wieder über de unglaublich guadn Kartn gfreit :-))

Ganz ganz herzlichen Dank an den "kurzen" Tisch für de freundliche Spende - zum Schluß hob i's wirklich braucht ... merkt's eich oans, Leit: Nie, nie, nie (überhaupt nie!) im Leben an Weigel und die Chiara hinteranand setzen - des geht ned guad aus ;-))

Viele Grüße

Klaus

Rottweilerkoenig, 27. März 2009, um 18:35

Juhu
i frai mi wie a glaans Kind auf Weihnachten

chiana, 27. März 2009, um 19:44

Da sagst was !!!!!! Joooooo !!!!

Altdorfer, 30. März 2009, um 20:26

Kein Aprilscherz!
Am Mittwoch, 01.04., 19.30 h treffen sich wieder die eingefleischten Real-Sauspieler im Sportheim vom SC Vikroria!
Lächeln ist unvermeidbar!

Vanille, 30. März 2009, um 22:03

mir denna doch gern lächeln

DerHans, 30. März 2009, um 22:49
zuletzt bearbeitet am 30. März 2009, um 22:50

Na - tät sagen, am Mittwoch is des "Trainingslocher" - aber bloß, damit mir am Freitag kann Muskelkater in der Waffl grieng.... *ggg*

@Jan: Hörst scho widder a weng wos?

janth, 31. März 2009, um 09:45

Ihr dürft mir halt ka lauten Kontras um die Ohrn haun, dann gehts scho... Aber selbst als Tauber würd i den Mittwoch net vergessn können! Lachen bis über beide Ohrn geht ja a ohne Trommelfell...

Altdorfer, 31. März 2009, um 22:28

Wer kommt no?
Ich garantiere keine Aprilscherze beim Spielen!

zur Übersichtzum Anfang der Seite